asiakaskokemus

Vaikuttavuus

Kyselytutkimus hyväntekeväisyysjärjestön asiakaskokemuksen selvittämiseksi

14.6.2024
Asiakaskokemuksen selvittäminen on tärkeää jokaiselle yritykselle ja organisaatiolle. Asiakkaat luovat pohjan yritystoiminnalle ja he ovat asiakaskokemuksen parhaat asiantuntijat ja siksi...
Osaaminen

Asiakasymmärryksen merkitys lemmikkialan verkkokaupalle

7.5.2024
Tutkimus käsitteli asiakasymmärryksen merkitystä asiakaskokemuksen kannalta suomalaisen lemmikkialan yrityksen verkkokaupassa. Tutkimuksessa käytettiin määrällistä menetelmää hyödyntäen Google Forms -lomaketta, joka lähetettiin...
Osaaminen

Palvelumuotoilu kilpailuetuna liiketoiminnassa

15.12.2023
Palvelumuotoilu ei ole vain trendi, vaan se edustaa fundamentaalista muutosta siinä, miten liiketoimintaa tulisi ajatella ja harjoittaa. Asiakaskeskeisyys, empatia ja...