asiakkaat
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_349104210-418x234.jpeg)
Vaikuttavuus
Kyselytutkimus hyväntekeväisyysjärjestön asiakaskokemuksen selvittämiseksi
14.6.2024
Asiakaskokemuksen selvittäminen on tärkeää jokaiselle yritykselle ja organisaatiolle. Asiakkaat luovat pohjan yritystoiminnalle ja he ovat asiakaskokemuksen parhaat asiantuntijat ja siksi...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/05/pexels-pixabay-164634-418x234.jpg)
Tulevaisuus
Kuukausiautoilu: uusi haastaja perinteisille omistajuusvaihtoehdoille
31.5.2024
Autoilun eri omistajuusvaihtoehdot ovat muuttuneet vuosien varrella suuresti. Perinteisestä käteisostosta ollaan siirtymässä muihin vaihtoehtoihin, joissa suuret alkupääomat ovat pieniä. Kuukausi-...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/05/adobestock_421162786-418x234.jpeg)
Osaaminen
Asiakasymmärryksen merkitys lemmikkialan verkkokaupalle
7.5.2024
Tutkimus käsitteli asiakasymmärryksen merkitystä asiakaskokemuksen kannalta suomalaisen lemmikkialan yrityksen verkkokaupassa. Tutkimuksessa käytettiin määrällistä menetelmää hyödyntäen Google Forms -lomaketta, joka lähetettiin...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/03/picture1-418x234.png)
Vaikuttavuus
Itsepalveluasioinnin analysointi ja kehittäminen jäteasemilla Case Rosk’n Roll
4.3.2024
Liisi Kajaskari on tehnyt opinnäytetyön Länsi- ja Itä-Uudellamaalla toimivan jätehuoltopalveluyrityksen Rosk’n Rollin automaattijäteasemien ja vaarallisen jätteen konttien itsepalveluasioinnin kehittämisestä. Opinnäytetyössä...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2023/09/hands-418x234.jpg)
Yhdessä
Asiakas- ja potilasturvallisuus osana YAMK-opintoja sosiaali- ja terveysalalla
15.9.2023
Asiakas- ja potilasturvallisuusstrategiassa 2022 – 2026 on linjattu yhteiseksi tavoitteeksi tuoda asiakas- ja potilasturvallisuus osaksi monialaista opetusta ja opetussuunnitelmia. Asiakas-...