mielikuvat
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_382852673_editorial_use_only-418x234.jpeg)
Osaaminen
Henkilöbrändi YouTubessa
24.6.2024
Emilia Tornikoski tutki opinnäytetyössään henkilöbrändin rakentamista ja ansaintaa Youtubessa. Henkilöbrändi on mielikuva henkilön persoonasta, käyttäytymisestä ja ulkonäöstä. Tubettajan brändi kuvastaa...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2023/10/adobestock_481739818-418x234.jpeg)
Osaaminen
Mielikuvien vaikutus uudelleen positiointiin markkinoilla
13.10.2023
Yrityksen positio tarkoittaa yrityksen kilpailuasemaa markkinoilla. Positio perustuu potentiaalisten asiakkaiden mielikuviin yrityksestä. Helpoin tapa synnyttää mielikuvaa on tehdä se heti...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2023/03/inti-st-clair-418x234.jpg)
Osaaminen
Työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen merkitys hoitoalalla
16.3.2023
Sosiaali- ja terveysalan palveluyritysten työnantajamielikuvalla on suuri merkitys työntekijöiden veto- ja pitovoimaan. Julkinen sektori on sote-palvelualan suurin työllistäjä, jossa työllistetään...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2022/12/adobestock_218779118-converted-418x234.jpg)
Vaikuttavuus
Arvojen merkitys ja viestinnän aitous korostuvat osaajista kilpailtaessa
22.12.2022
Kilpailu osaajista kovenee jatkuvasti ja työnantajat kilpailevat ihmisten huomiosta. Työnantajabrändin ja työnantajamielikuvan merkitys korostuu entisestään, kun organisaatiot houkuttelevat uusia osaajia...