asiakaslähtöisyys

Näkökulmia/Blogi
Asiakaskokemuksen merkitys yhtenä laadun rakennuspalikoista
11.4.2023
Laatu on hyvin subjektiivinen kokemus, tunne tai ajatus, joka pohjautuu organisaation toiminnasta ja palvelusta muodostuneeseen mielipiteeseen. Ajatukseen laadusta tai laadukkuudesta...

Osaaminen
Osatyökykyisten työllisyyttä vahvistettava
8.12.2021
Yhteiskuntapoliittisena tavoitteena on jo pitkään ollut työllisyysasteen nostaminen. Sen saavuttamiseksi on tärkeää mahdollistaa myös vaikeasti työllistyvien ja osatyökykyisten osallistuminen työmarkkinoille....

Tulevaisuus
Kohti asiakaslähtöisiä sosiaali- ja terveydenhuollon ekosysteemejä monitoimijaisessa yhteistyössä
25.11.2020
Sosiaali- ja terveydenhuolto on suurten rakenteellisten muutosten äärellä Suomessa. Tulevaisuudessa sosiaali- ja terveyspalveluja pyritään tuottamaan ja kehittämään yhä enemmän asiakaslähtöisesti...