asiakaslähtöisyys

Näkökulmia/Blogi

Asiakaskokemuksen merkitys yhtenä laadun rakennuspalikoista

11.4.2023
Laatu on hyvin subjektiivinen kokemus, tunne tai ajatus, joka pohjautuu organisaation toiminnasta ja palvelusta muodostuneeseen mielipiteeseen. Ajatukseen laadusta tai laadukkuudesta...
Osaaminen

Osatyökykyisten työllisyyttä vahvistettava

8.12.2021
Yhteiskuntapoliittisena tavoitteena on jo pitkään ollut työllisyysasteen nostaminen. Sen saavuttamiseksi on tärkeää mahdollistaa myös vaikeasti työllistyvien ja osatyökykyisten osallistuminen työmarkkinoille....
Tulevaisuus

Kohti asiakaslähtöisiä sosiaali- ja terveydenhuollon ekosysteemejä monitoimijaisessa yhteistyössä

25.11.2020
Sosiaali- ja terveydenhuolto on suurten rakenteellisten muutosten äärellä Suomessa. Tulevaisuudessa sosiaali- ja terveyspalveluja pyritään tuottamaan ja kehittämään yhä enemmän asiakaslähtöisesti...