asiakaslähtöisyys

Osaaminen

Sosiaalisen median rooli B2B-yrityksen liiketoiminnassa

24.6.2024
Elämme aikaa, jossa sosiaalinen media on merkittävä osa monen arkea. Sosiaalisen median avulla pystymme verkostoitumaan ihan eri tavalla kuin ennen;...
Ihmisyys

Asiakkaan kokonaisvaltainen huomiointi neuropsykiatrisessa kuntoutuksessa

11.1.2024
Tieto neuropsykiatrisista häiriöistä sekä niiden tunnistaminen ovat lisääntyneet Suomessa viime aikoina. Samalla on havahduttu tarpeeseen kehittää uusia tuki- ja kuntoutusmuotoja...
Osaaminen

Osatyökykyisten työllisyyttä vahvistettava

8.12.2021
Yhteiskuntapoliittisena tavoitteena on jo pitkään ollut työllisyysasteen nostaminen. Sen saavuttamiseksi on tärkeää mahdollistaa myös vaikeasti työllistyvien ja osatyökykyisten osallistuminen työmarkkinoille....
Tulevaisuus

Kohti asiakaslähtöisiä sosiaali- ja terveydenhuollon ekosysteemejä monitoimijaisessa yhteistyössä

25.11.2020
Sosiaali- ja terveydenhuolto on suurten rakenteellisten muutosten äärellä Suomessa. Tulevaisuudessa sosiaali- ja terveyspalveluja pyritään tuottamaan ja kehittämään yhä enemmän asiakaslähtöisesti...