kuluttajakäyttäytyminen
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_350060683-418x234.jpeg)
Vaikuttavuus
Brändiviestintä ruokatuotannossa
17.6.2024
Ruoka- ja erityisesti lihantuotannon eettisyys puhututtaa. Ruoka on elintärkeää kaikille ihmisille ja joillekin sen alkuperä, hygieenisyys ja ympäristövaikutukset ovat tärkeämmässä...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_783745516-418x234.jpeg)
Osaaminen
Digitaaliset palvelut rakennusalalla
13.6.2024
LVI-ala on osa rakennusalaa. LVI on lyhenne lämpö-, vesi ja ilmastointitekniikasta. (Kotimaisten kielten keskus, 2023) LVI-alalla on useita erilaisia työympäristöjä...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/05/adobestock_592693963-418x234.jpeg)
Osaaminen
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen
6.5.2024
TikTok-sosiaalisen median alusta on noussut merkittäväksi tekijäksi nuorten naisten ostokäyttäytymisessä, tarjoten erilaisia trendejä, ostosvideoita ja mainontaa. Ostokäyttäytymiseen vaikuttaa demografiset sekä...