asiakaskokemus
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_349104210-418x234.jpeg)
Vaikuttavuus
Kyselytutkimus hyväntekeväisyysjärjestön asiakaskokemuksen selvittämiseksi
14.6.2024
Asiakaskokemuksen selvittäminen on tärkeää jokaiselle yritykselle ja organisaatiolle. Asiakkaat luovat pohjan yritystoiminnalle ja he ovat asiakaskokemuksen parhaat asiantuntijat ja siksi...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/05/adobestock_421162786-418x234.jpeg)
Osaaminen
Asiakasymmärryksen merkitys lemmikkialan verkkokaupalle
7.5.2024
Tutkimus käsitteli asiakasymmärryksen merkitystä asiakaskokemuksen kannalta suomalaisen lemmikkialan yrityksen verkkokaupassa. Tutkimuksessa käytettiin määrällistä menetelmää hyödyntäen Google Forms -lomaketta, joka lähetettiin...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2023/12/shutterstock_2018258315-418x234.jpg)
Osaaminen
Palvelumuotoilu kilpailuetuna liiketoiminnassa
15.12.2023
Palvelumuotoilu ei ole vain trendi, vaan se edustaa fundamentaalista muutosta siinä, miten liiketoimintaa tulisi ajatella ja harjoittaa. Asiakaskeskeisyys, empatia ja...