brändit
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_382852673_editorial_use_only-418x234.jpeg)
Osaaminen
Henkilöbrändi YouTubessa
24.6.2024
Emilia Tornikoski tutki opinnäytetyössään henkilöbrändin rakentamista ja ansaintaa Youtubessa. Henkilöbrändi on mielikuva henkilön persoonasta, käyttäytymisestä ja ulkonäöstä. Tubettajan brändi kuvastaa...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2024/06/adobestock_350060683-418x234.jpeg)
Vaikuttavuus
Brändiviestintä ruokatuotannossa
17.6.2024
Ruoka- ja erityisesti lihantuotannon eettisyys puhututtaa. Ruoka on elintärkeää kaikille ihmisille ja joillekin sen alkuperä, hygieenisyys ja ympäristövaikutukset ovat tärkeämmässä...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2023/12/adobestock_237753543.jpeg)
Osaaminen
Instagramin hyödyntäminen brändin rakentamisessa
13.12.2023
Brändi on muutakin, kuin pelkkä visuaalinen ilme. (Vierula 2021, 178.) Brändin rakentaminen vaatii yritykseltä pitkäjänteisyyttä, suunnitelmallisuutta, sekä työntekijöiden sitoutuvuutta ja...
![](https://energiaa.vamk.fi/wp-content/uploads/2022/05/Kuva-Heidi-Skjal-418x234.jpg)
Osaaminen
Z-sukupolvi markkinoinnin asiakaskohderyhmänä
19.5.2022
Eri sukupolvet ostavat eri tavalla niin verkossa kuin kivijalkakaupassakin ja arvostavat erilaisia asioita markkinoinnissa. Luottamus brändiin rakentuu eri aspekteista ja...