markkinointi

Osaaminen
Mielikuvien vaikutus uudelleen positiointiin markkinoilla
13.10.2023
Yrityksen positio tarkoittaa yrityksen kilpailuasemaa markkinoilla. Positio perustuu potentiaalisten asiakkaiden mielikuviin yrityksestä. Helpoin tapa synnyttää mielikuvaa on tehdä se heti...

Osaaminen
Z-sukupolvi markkinoinnin asiakaskohderyhmänä
19.5.2022
Eri sukupolvet ostavat eri tavalla niin verkossa kuin kivijalkakaupassakin ja arvostavat erilaisia asioita markkinoinnissa. Luottamus brändiin rakentuu eri aspekteista ja...

Osaaminen
Sosiaalinen myynti korkeakouluopettajan työelämäosaamisen ja yritysyhteistyöprojektien edistäjänä
1.10.2021
Artikkelissa tarkastellaan sosiaalista myyntiä, social selling, osana korkeakouluopettajan työelämäosaamisen markkinoimista, tavoitteena henkilöbrändin kehittäminen ja tätä kautta yritysyhteistyöprojektien myyminen. Kirjoituksessa pohditaan...