brändit

Maanosien välillä kulkevat viivat kuvastavat toimitusketjuja.
Vaikuttavuus

Läpinäkyvyys ja vastuullisuus toimitusketjussa

16.9.2025
Tämä artikkeli perustuu Patrik Pulkkisen opinnäytetyöhön ”Toimitusketjun läpinäkyvyys osana vastuullista brändiä”. Opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka toimitusketjun läpinäkyvyyttä voidaan parantaa ja mitä...
Osaaminen

Brändiviestintä sosiaalisessa mediassa

19.5.2025
Tämä artikkeli perustuu Jenna Mäkisen opinnäytetyöhön: ”Brändiohje ja sosiaalisen median sisältöstrategia uudistuvalle tapahtuma-alan yritykselle”, missä toimeksiantajana toimii Helsinki Samba Carnaval....
Osaaminen

Henkilöbrändi YouTubessa

24.6.2024
Emilia Tornikoski tutki opinnäytetyössään henkilöbrändin rakentamista ja ansaintaa Youtubessa. Henkilöbrändi on mielikuva henkilön persoonasta, käyttäytymisestä ja ulkonäöstä. Tubettajan brändi kuvastaa...
Vaikuttavuus

Brändiviestintä ruokatuotannossa

17.6.2024
Ruoka- ja erityisesti lihantuotannon eettisyys puhututtaa. Ruoka on elintärkeää kaikille ihmisille ja joillekin sen alkuperä, hygieenisyys ja ympäristövaikutukset ovat tärkeämmässä...
Osaaminen

Instagramin hyödyntäminen brändin rakentamisessa

13.12.2023
Brändi on muutakin, kuin pelkkä visuaalinen ilme. (Vierula 2021, 178.) Brändin rakentaminen vaatii yritykseltä pitkäjänteisyyttä, suunnitelmallisuutta, sekä työntekijöiden sitoutuvuutta ja...
Osaaminen

Z-sukupolvi markkinoinnin asiakaskohderyhmänä

19.5.2022
Eri sukupolvet ostavat eri tavalla niin verkossa kuin kivijalkakaupassakin ja arvostavat erilaisia asioita markkinoinnissa. Luottamus brändiin rakentuu eri aspekteista ja...