markkinointi
 
			
				
							
																					Vaikuttavuus				
										
					
	Läpinäkyvyys ja vastuullisuus toimitusketjussa
									16.9.2025
											
												Tämä artikkeli perustuu Patrik Pulkkisen opinnäytetyöhön ”Toimitusketjun läpinäkyvyys osana vastuullista brändiä”. Opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka toimitusketjun läpinäkyvyyttä voidaan parantaa ja mitä...
									 
			
				
							
																					Osaaminen				
										
					
	Nettikasinon asiakaspysyvyysmarkkinointi
									2.9.2025
											
												Tämä artikkeli perustuu Miro Mannisen opinnäytetyöhön ”Asiakaspysyvyysmarkkinointi nettikasinolla”. Opinnäytetyössä tutkittiin, miten asiakaspysyvyysmarkkinointia toteutetaan, miten sitä mitataan sekä miten tekoälyä hyödynnetään...
									 
			
				
							
																					Osaaminen				
										
					
	Brändiviestintä sosiaalisessa mediassa
									19.5.2025
											
												Tämä artikkeli perustuu Jenna Mäkisen opinnäytetyöhön: ”Brändiohje ja sosiaalisen median sisältöstrategia uudistuvalle tapahtuma-alan yritykselle”, missä toimeksiantajana toimii Helsinki Samba Carnaval....
									 
			
				
							
																					Vaikuttavuus				
										
					
	HCM-ohjelmistokokonaisuuden markkinakartoitus: kohti helpompaa henkilöstöhallintoa
									29.4.2025
											
												Henkilöstöhallinnon järjestelmien digitalisaatio on edennyt nopeasti, kun organisaatiot pyrkivät tehostamaan HR-prosessejaan ja vastaamaan muuttuvan työelämän tarpeisiin. YAMK-opinnäytetyö selvitti HCM (Human...
									 
			
				
							
																					Osaaminen				
										
					
	Asiakaskokemuksen rakentuminen asuntoesittelyssä: onnistuneen esittelyn elementit
									28.4.2025
											
												Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena, jossa haastateltiin kuutta eri puolilla Suomea työskentelevää kiinteistönvälittäjää. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat onnistuneeseen...
									 
			
				
							
																					Vaikuttavuus				
										
					
	Kehonkuvan markkinoinnin vaikutus nuoriin naisiin
									4.2.2025
											
												Opinnäytetyössä tutkittiin kehonkuvan markkinoinnin vaikutusta 18–25-vuotiaisiin naisiin. Haastatteluissa selvitettiin, miten nuoret naiset kokevat markkinoinnin kehittyneen ja miten markkinointi vaikuttaa kehonkuvaan....
									 
			
				
							
																					Osaaminen				
										
					
	TikTok markkinointikanavana
									10.1.2025
											
												Tämä artikkeli perustuu Sofia Walliuksen opinnäytetyöhön ”TikTokin käyttö markkinointialustana”. Työssä toteutettiin kvalitatiivinen teemahaastattelututkimus kohdistuen Yrittäjään, somevaikuttajaan ja kahteen somea käyttävään...
									 
			
				
							
																					Vaikuttavuus				
										
					
	Videomarkkinointi sosiaalisessa mediassa
									18.12.2024
											
												Tämä artikkeli perustuu Santtu Leppäahon opinnäytetyöhön ”Videomarkkinoinnin vaikutus kuluttajien ostopäätöksiin sosiaalisessa mediassa”. Työssä toteutettiin kvalitatiivinen teemahaastattelututkimus kohdistuen aktiivisiin TikTokin, Instagramin...
									 
			
				
							
																					Ihmisyys				
										
					
	Sosiaalinen media henkilöbrändin paras ystävä
									7.11.2024
											
												Tämä artikkeli perustuu Leevi Tolosen opinnäytetyöhön ”Henkilöbrändin muodostuminen ja hyödyt sosiaalisessa mediassa”, jonka empiria toteutettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena kohdistettuna sosiaalisen median...
									 
			
				
							
																					Osaaminen				
										
					
	Vastuullisuuden markkinointi kosmetiikkatuotteissa
									24.9.2024
											
												Vaasan ammattikorkeakoulussa tehdyn opinnäytetyön tulokset paljastavat merkittäviä eroja sukupuolten ja kuluttajaryhmien välillä kosmetiikan vastuullisuuteen liittyvässä kiinnostuksessa. Tutkimus osoittaa, että naiset...