kuluttajakäyttäytyminen

Ekologisia kosmetiikkatuotteita lehtien seassa vihreällä taustalla. Tekoälyn luoma kuva.
Osaaminen

Vastuullisuuden markkinointi kosmetiikkatuotteissa

24.9.2024
Vaasan ammattikorkeakoulussa tehdyn opinnäytetyön tulokset paljastavat merkittäviä eroja sukupuolten ja kuluttajaryhmien välillä kosmetiikan vastuullisuuteen liittyvässä kiinnostuksessa. Tutkimus osoittaa, että naiset...
Vaikuttavuus

Brändiviestintä ruokatuotannossa

17.6.2024
Ruoka- ja erityisesti lihantuotannon eettisyys puhututtaa. Ruoka on elintärkeää kaikille ihmisille ja joillekin sen alkuperä, hygieenisyys ja ympäristövaikutukset ovat tärkeämmässä...
Osaaminen

Digitaaliset palvelut rakennusalalla

13.6.2024
LVI-ala on osa rakennusalaa. LVI on lyhenne lämpö-, vesi ja ilmastointitekniikasta. (Kotimaisten kielten keskus, 2023) LVI-alalla on useita erilaisia työympäristöjä...
Osaaminen

TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen

6.5.2024
TikTok-sosiaalisen median alusta on noussut merkittäväksi tekijäksi nuorten naisten ostokäyttäytymisessä, tarjoten erilaisia trendejä, ostosvideoita ja mainontaa. Ostokäyttäytymiseen vaikuttaa demografiset sekä...