kuluttajakäyttäytyminen

Osaaminen
Vastuullisuuden markkinointi kosmetiikkatuotteissa
24.9.2024
Vaasan ammattikorkeakoulussa tehdyn opinnäytetyön tulokset paljastavat merkittäviä eroja sukupuolten ja kuluttajaryhmien välillä kosmetiikan vastuullisuuteen liittyvässä kiinnostuksessa. Tutkimus osoittaa, että naiset...

Vaikuttavuus
Brändiviestintä ruokatuotannossa
17.6.2024
Ruoka- ja erityisesti lihantuotannon eettisyys puhututtaa. Ruoka on elintärkeää kaikille ihmisille ja joillekin sen alkuperä, hygieenisyys ja ympäristövaikutukset ovat tärkeämmässä...

Osaaminen
Digitaaliset palvelut rakennusalalla
13.6.2024
LVI-ala on osa rakennusalaa. LVI on lyhenne lämpö-, vesi ja ilmastointitekniikasta. (Kotimaisten kielten keskus, 2023) LVI-alalla on useita erilaisia työympäristöjä...

Osaaminen
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen
6.5.2024
TikTok-sosiaalisen median alusta on noussut merkittäväksi tekijäksi nuorten naisten ostokäyttäytymisessä, tarjoten erilaisia trendejä, ostosvideoita ja mainontaa. Ostokäyttäytymiseen vaikuttaa demografiset sekä...