digitaalinen markkinointi

Osaaminen
Brändiviestintä sosiaalisessa mediassa
19.5.2025
Tämä artikkeli perustuu Jenna Mäkisen opinnäytetyöhön: ”Brändiohje ja sosiaalisen median sisältöstrategia uudistuvalle tapahtuma-alan yritykselle”, missä toimeksiantajana toimii Helsinki Samba Carnaval....

Osaaminen
TikTok markkinointikanavana
10.1.2025
Tämä artikkeli perustuu Sofia Walliuksen opinnäytetyöhön ”TikTokin käyttö markkinointialustana”. Työssä toteutettiin kvalitatiivinen teemahaastattelututkimus kohdistuen Yrittäjään, somevaikuttajaan ja kahteen somea käyttävään...

Osaaminen
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen
6.5.2024
TikTok-sosiaalisen median alusta on noussut merkittäväksi tekijäksi nuorten naisten ostokäyttäytymisessä, tarjoten erilaisia trendejä, ostosvideoita ja mainontaa. Ostokäyttäytymiseen vaikuttaa demografiset sekä...