kuluttajakäyttäytyminen

Laukku, lompakko, aurinkolasit ja muita tuotteita aseteltuna
Vaikuttavuus

Kestävä kehitys ja vastuullisuus käytettyjen luksustuotteiden ostopäätöksessä

31.3.2025
Tämä artikkeli perustuu Elina Barkovan opinnäytetyöhön ”Kestävä kehitys ja vastuullisuus käytettyjen luksustuotteiden ostopäätöksessä”. Luksustuotteet ovat aina kiinnostaneet kuluttajia, mutta kaikilla...
Mies käyttää hiirtä ja näppäimistöä suoratoistoon virtuaalisella näytöllä.
Vaikuttavuus

Videomarkkinointi sosiaalisessa mediassa

18.12.2024
Tämä artikkeli perustuu Santtu Leppäahon opinnäytetyöhön ”Videomarkkinoinnin vaikutus kuluttajien ostopäätöksiin sosiaalisessa mediassa”. Työssä toteutettiin kvalitatiivinen teemahaastattelututkimus kohdistuen aktiivisiin TikTokin, Instagramin...